Pages: [1] 2 3
  Print  
Author Topic: AREA 10 MEETING ( Tyne & Wear )  (Read 471 times)
maddog1959
Guest
« on: August 10, 2012, 12:59:55 PM »

Area 10 Tyne & Wear are holding thier first Meeting  at the Wardley Club Wardley Gateshead Tyne & Wear on Tuesday the 4th September starts about 8pm ish,  to chat about Area 10 and what we hope to do,  Any BTW members are welcome not just from Area 10 and non-members  we will have membership form at the ready Tongue, 1st cup of tea or Coffee is on Me " well not on ME" but i'll buy the 1st 1,   If any member or non-member is coming could you let me know so i can bring enough money  Wink
You can contact me on 07828431349 or email me @  btwarea10@hotmail.co.uk
Logged
maddog1959
Guest
« Reply #1 on: August 21, 2012, 06:41:02 PM »

Only a couple of weeks to the very 1st Area 10 meeting, details above
Cheers Mick, Road Captian for Area 10  trike.gif
Logged
Jackie
Administrator
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 1675


BTW REGION 10 CO-DIR; BTWUK TREASURER


WWW
« Reply #2 on: August 21, 2012, 07:29:11 PM »

Just had a phone call from stewart (Half Beard) from middlesburgh who is hoping to get along to your meeting.
Logged



BTW Diamond Member
doger
Guest
« Reply #3 on: August 21, 2012, 07:37:11 PM »

Only a couple of weeks to the very 1st Area 10 meeting, details above
Cheers Mick, Road Captian for Area 10  trike.gif
good luck with it maddog iv yet to start them lol . have a fun
Logged
maddog1959
Guest
« Reply #4 on: August 21, 2012, 09:34:55 PM »

Just had a phone call from stewart (Half Beard) from middlesburgh who is hoping to get along to your meeting.

Yep hope HB can make it, will make him very welcome
Logged
maddog1959
Guest
« Reply #5 on: August 21, 2012, 09:37:29 PM »

Only a couple of weeks to the very 1st Area 10 meeting, details above
Cheers Mick, Road Captian for Area 10  trike.gif
good luck with it maddog iv yet to start them lol . have a fun

Yep bit like pulling teeth at first but hey if only me a 1 or 2 others turn up it'll be good and thanx for the luck
Logged
maddog1959
Guest
« Reply #6 on: August 21, 2012, 09:39:46 PM »

Jackie will sort out a write up about me and the meet for the newsletter as soon as i can
Cheers Maddog-Mick  Cheesy
Logged
doger
Guest
« Reply #7 on: August 21, 2012, 09:51:32 PM »

Jackie will sort out a write up about me and the meet for the newsletter as soon as i can
Cheers Maddog-Mick  Cheesy
you will not need it  things will work out one way ort other
Logged
maddog1959
Guest
« Reply #8 on: August 22, 2012, 07:21:07 PM »

Jackie will sort out a write up about me and the meet for the newsletter as soon as i can
Cheers Maddog-Mick  Cheesy
you will not need it  things will work out one way ort other

 Grin
Logged
Beano
BTW UK Assistant Chapter Director
Hero Member
****
Offline Offline

Posts: 6949


Area 2 Treasurer Newsletter Editor Busy Body


« Reply #9 on: August 23, 2012, 10:03:52 AM »

Jackie will sort out a write up about me and the meet for the newsletter as soon as i can
Cheers Maddog-Mick  Cheesy

Yeah ! I would love to do a write up of this new adventure. Fantastic. Send me anything.... A bit about yourself and your trike, what you are looking forward to etc ......  Grin

beanobaggit@hotmail.com.
Logged

maddog1959
Guest
« Reply #10 on: August 23, 2012, 01:14:29 PM »

Jackie will sort out a write up about me and the meet for the newsletter as soon as i can
Cheers Maddog-Mick  Cheesy

Yeah ! I would love to do a write up of this new adventure. Fantastic. Send me anything.... A bit about yourself and your trike, what you are looking forward to etc ......  Grin

beanobaggit@hotmail.com.

Will do  Grin
Logged
maddog1959
Guest
« Reply #11 on: August 28, 2012, 09:58:39 AM »

 Grin  well only a week to go to the 1st Area 10 Tyne & Wear meeting,  only got 2 members coming at minute but fingers cross more turn up on the night  trike.gif
Logged
maddog1959
Guest
« Reply #12 on: September 03, 2012, 11:22:47 PM »

 Grin  Tonigth is the 1st meeting for area 10, looking forward to meeting everyone who turns up, will class this  04/09/12 as the birth date of Area 10 and we will have a party every year in september and ya all invited  Grin  trike.gif
Logged
maddog1959
Guest
« Reply #13 on: September 06, 2012, 10:44:46 AM »

 Grin Grin 1st meeting of Area 10 went really well, with 6 people there, 4 BTW members and 2 non-members but they took a membership form, we also had 2 who could not make this meeting but have said they will be at next one, and 1 no show, so i think it was a pretty good turn out for 1st one,  next meeting will be on the 3rd of October, just got to sort out venue ( see manager of pub we hope to meet in ).  Remember any BTW member or Non-member can come to our meetings, in fact any BTW area meeting I will post on here and our own FB page the venue and address/ postcode of next meeting venue. Fingers crossed we get the same or MORE at this meeting  Grin  trike.gif
Logged
Jackie
Administrator
Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 1675


BTW REGION 10 CO-DIR; BTWUK TREASURER


WWW
« Reply #14 on: September 06, 2012, 11:02:44 AM »

Well done.  A really great turn out.  Good luck with the new venue.
Logged



BTW Diamond Member
Pages: [1] 2 3
  Print  
 
Jump to: